Що може бути краще задоволеного клієнта?
Готель в Славському Львівська область. Свердловина. М'яка вода (1,4 ммоль/дм3), без заліза і марганцю, сухий залишок трохи перевищує норму (можна сказати «мінералка» з крана). І все б добре, та ось тільки протягом місяця-двох накопичувальні пластикові ємності по 1 м3 заростали біоплівкою. Я б скоріше назвав це "біомаса " - сантиметра півтора товщиною чорно-зелений слиз. Неприємна річ, шкодую, що не сфотографував. Правда, великий плюс, що весь водопровід всередині готелю з мідної труби, був би пластик, через рік з такою водою труби, напевно, повністю заросли б всередині.
Мучилися люди довго, не знали що робити, фільтри намагалися ставити, але і з фільтрами відбувалося те ж саме, поки не зробили бак. аналіз своєї "мінералки". Результат: загальні коліформи - 110 (при нормі ДСанПіНа – відсутність).
"Круті фахівці" пропонували поставити промислову систему зворотного осмосу, як ніби бактеріям не все одно де плодитися і розмножуватися, в накопичувальній ємності або в мембрані.
Загалом, вийшли на нас. Ми пояснили їм, що до чого і запропонували встановити станцію пропорційного дозування діоксиду хлору. Власник довго сумнівався в правдивості наших слів, зажадав гарантію того, що дійсно ми зможемо вирішити цю проблему. Навіть договір склали, де прописали, що протягом 3-х місяців біоплівка повністю зникне і більше не з'явиться.
Встановили систему пропорційного дозування, повністю вимили всередині ємності, і залили в них по 200 мл маточного розчину Dutrion (4 г таблетки), виставили на перші 5 м3 дозу 0,6 мг/л, потім зменшили до 0,4 мг/л. Пройшов місяць, директор готелю заїхав за черговою упаковкою Dutrion (у них почався сезон), сказав, що вода стала помітно краще, ємності всередині чисті. А йдучи, вимовив: "Величезне вам спасибі". Приємно чути таке на свою адресу.
P. S. що може бути краще задоволеного клієнта? Дуже задоволений клієнт.
Вадим, Володимир, м. Львів